21 de febr. 2022

Petit Peric, des de Les Angles

+/-880m, 19km S2/S3 per de la pala cimera

Sortim de Les Angles de l’aparcament superior a 1.840m, a tocar de la pista de fons que agafem en primer terme uns 2km fins entrar al bosc.

A partir del trencall en direcció a l’Estany de la Balmeta iniciem un camí per dins del bosc, amb puges i baixes però sempre en to ascendent. Pugem fins el llac i després la cabana, allà ens tobrem en un terreny obert que ens costarà una estona superar fins arribar realment a la pujada final, que se’ns fa llarga.

Foto de cim, canvi de pells i cap avall. La neu ha transformat i els 5 cms  que han caigut el dia anterior els trobem endurits.

Baixem per un camí similar però aquesta vegada passant per l’Estany de la Llosa, esquiem de baixada fins la pista de fons que ens obliga a posar en pràctica la nostra millor versió del pas de patinador.

Sören i Raquel

Merci per piular Raquel! de moment empat de piulades del capdesetmana: Capcir 2 - Aran 2
Bones traces;)

Es dur tenir com a competidor al Jaume. Us veig molt posats...
Bones traces.
Manel C.

Raquel ha dit...

Sense dubte! Enveja super sana, el Malh de Bolard l’he somiat moltes vegades a la meva guia és dels més alpins ressenyats. Però ai els colors i l’amplitud del Capcir, amb tants llacs com cims.
Seguim que és encara dimarts, i tenim 2 dies més per devant fins a trepitjar neu altre cop.

Molt bonic recorregut. El Petit Peric sempre ens dona bona sorpreses! Cuanta neu que queda al Capcir!

jordi laparra ha dit...

Bona!!! Varem estar a punt d'anar cap al Peric...i finalment cap a Puyvalador i el Puig de Pla Bernat. Molt bona incivació a Mortiers Terrers i Vall de Galba. Serra de Maury i puig del Pam ventats!