9 de febr. 2006

Piulades vàries (4 de 4) - Estanys de la Pera - 5/02/2006

Enviat per Eduard D.

Començaré dient que em fa molta mandra escriure, piulades o qualsevol altra cosa; però em sembla que a la Pilar li fa encara més mandra que a mi i per això m’ha indicat, molt amablement, que ho faci jo.
I com que em fa mandra ajuntaré en una sola piulada les sortides que hem fet fins ara.
5 de febrer.

No sabem què fer exactament i al final decidim anar cap a Arànser. Arribem a l’aparcament a quarts de nou i comencem a pujar direcció els estanys de la Pera. El dia és radiant com l’anterior i en arribar al coll de la Barra deixem la pista d’esquí de fons i ens decantem cap a l’esquerra per un bosc esclarissat fins a unes pales que prometen un bon descens. Pugem per aquestes fins a la carena on bufa molt el vent i fa força fresqueta i decidim que ja en tenim prou per avui. Traiem les pells i a gaudir de les pales de la pujada fins enllaçar amb el bosc (molt més amical que el del dia anterior) i posteriorment agafem les pistes de fons fins el cotxe. Com era d’esperar fem el vermut a Martinet i arribem a casa a dinar a una hora decent.

Sortides realitzades per Pilar L. (Pilarin) i Eduard D.