9 de febr. 2006

Piulades vàries (1 de 4) Pic de Pedrons, 2715m 21/01/2006

Enviat per Eduard D.
Començaré dient que em fa molta mandra escriure, piulades o qualsevol altra cosa; però em sembla que a la Pilar li fa encara més mandra que a mi i per això m’ha indicat, molt amablement, que ho faci jo.

I com que em fa mandra ajuntaré en una sola piulada les sortides que hem fet fins ara.
21 de gener.

Ascensió al Pic de Padrons des del Pont de Baladrar per la Vall de Baladrar. Què es pot dir d’aquesta ascensió clàssica que no s’hagi dit abans? Res, per tant no diré res més que la neu no la vaig trobar tant bé con m’esperava, encara que la Pilar diu que sí , sí que estava prou bona. El dia va ser radiant amb un sol que estavellava les pedres i com ja és costum en la primera sortida d’esquí de muntanya em va sortir l’herpes habitual al lloc de sempre.
Sortides realitzades per Pilar L. (Pilarin) i Eduard D.