3 de des. 2015

La neu arriba per l'Aran!

Cap des Clòsos i Serra de Cardigassos
Dissabte, 28 de novembre 2015

Una mica tard pugem cap a Beret sense una idea fitxa, de moment anem cap al Cap des Clòsos. Poc a poc la boira marxa i ens deixa un dia magnífic amb un paisatge nevat impensable només 10 dies abans. Arribats al Cap des Clòsos ens trobem amb els nostres companys aranesos bons coneixedors del territori. Decidim seguir les seves traces fins a la Serra de Cardigassos. Des d'aquí baixem entre arbres fins a la cabana de Parros des d'on decidim retornar per pista fins a Beret.
El Carles descriu molt bé en la seva piulada les condicions només afegir que ha estat un primer dia de neu excel·leeeent!!!

Era Peülha i coll a 2.437 m.
Diumenge, 29 de novembre 2015

Avui toca buscar neu fresca a cotes altes i això és el que fem. Ben aconsellats sortim de la Bonaigua fins al cim de l'Era Peülha on el vent ha fet feina. Des d'aquí comença la festa! Gaudirem de 3 magnífics descensos d'aquells que costen d'oblidar i més a inici de temporada. La temptació de baixar cap a Ruda era gran però avui hem de tornar a casa.

En definitiva bones vistes i millor neu, no es pot demanar més!!

BONES TRACES!!

Carles ha dit...

Que innovador el mapa amb colors per les hores.. Felicitats per l'inici de temporada amb bona neu!!

Això és cosa de la Roser ;-)

genial! les fotos fan molt de goig!!!!

roser ha dit...

...i cosa de la tecnologia :-)
Amb tanta bona neu, tot fa goig, i tant!!

Oriol Guasch ha dit...

Es dificil començar la temporada de millor manera!!!Quan cau la neu s'ha d'aprofitar que despres tot canvia...