9 de febr. 2006

Piada Puigllançada 2409m - 5/02/2006

Enviat per Imma L.
Email "Proposta senzilla 12 febrer"
(...)
Precisament la setmana passada vam anar al Puigllançada!
Recordant vells temps de curset...
De fet, ens vam trobar amb la Conce, el gos i el Coqui, no ens vam conèixer amb tota la cara tapada.
Per cert, el tema del parte de les allaus, també ens va desconcertar, i realment era tot una falsa alarma on vam anar.

Faré una PIADETA perquè sapigueu com va anar.
Esquiadors: Valentí, Imma i Lídia (cap del CEG)
Dia esplèndid, sol radiant, neu fantàstica. Al cim, COM SEMPRE, un vent que arrossega.
Al pujar, deixem el remontador a l'esquerra i fem via cap amunt, seguint una mica la pista i una mica neu nova.
Sota la neu nova, trobem de seguida el gel... en algun flanqueig relliscava el tema.
Vaig recordar vells temps del curset d'esquí i me'n vaig adonar que no en sabia més... fins i tot, que havia retrocedit! (buaaaa)
Les botes d'esquí de muntanya a la baixada em feien plorar, em fan mal: conclusió BUSCO BOTES D'ESQUÍ DE MUNTANYA.
Talla 37-38.

A la vegada em venc les meves, són molt bones però no per peus palmípedes com els meus, són per a peus més fins.
Qui vulgui comprar botes, que m'ho digui, apanyarem un bon preu ( són seminoves).
Fins després i molts records
Imma L.