22 de nov. 2018

Gra de Fajol 2714m

"Prefereixo perdre un esquí que quedar-me atrapat a la neu per portar-lo lligat..." M'he mantingut fidel a aquesta frase, encara que portar-la al peu de la lletra sempre té els seus riscos.


Hem anat a gaudir de les nevades recents per fer un altre clàssic al novembre, el Gra de Fajol.

La neu a les valls comença a ser abundant, encara que es nota la manca de base, també és abundant la quantitat de gent que un dimecres qualsevol es calça els esquís a Vallter en direcció al Bastiments. I ves per on ens trobem al Ramon A,que feia temps que no coincidíem.
Ascensió sense novetats fins al coll de la Marrana, fa mandra seguir la caravana cap el Bastiments i girem per pujar al pic de la Pastuira, però el fort vent a la carena ens fa recular i pugem finalment al Gra de Fajol, esquivant algunes pedres, però amb esquís fins el cim.

En començar el descens una pedra em fa saltar l'esquí i aquest decideix marxar tot sol cap a la vall de la Coma de l'Orri, Ai la frase !!!


Davant l'alternativa de no recuperar l'esquí fins el juliol baixem per la vall de l'Orri, no fos cas que per una casualitat trobem l'esquí, no ha estat així i ens hem marcat una "bonica excursió" a peu per tota la vall que ha resultat eterna.


En fi, tocarà anar d'excursió exploradora al Gra de Fajol a l'estiu.

Tot i això, Bones traces

Anna M, Carles P, Ricard M i el Ramon A.

7 comentaris:

Jaume J ha dit...

El trobarà algú, el trobarem! fem una crida? encara que sempre és més important l'indi que les fletxes molts ànims per la pèrdua

Mercè B. ha dit...

Ricard segur que el trobaràs! Aixi que es fongui la neu fem una expedició! Molta sort!

miscel·lAnna ha dit...

Sooort!!! ...que vaig decidir tornar-me abans i per pistes!!

Algú havia d’anar a buscar el cotxe!!

Pel que m’han informat, avui ha sortit volant, literalment un altre esqui des del bastiments, aquest cop per la força del vent...
En un moment o altre l’anirem a recuperar, potser en trobem més d’un...

Carles Perera ha dit...

Vallter hauria de canviar el nom a Vent-er o potser Ensigalater.. la vall de la Coma de l'Orri no la oblidarem per molt temps,.. Ànims Ricard, el trobarem!

Berta ha dit...

Tot sigui un esquí.....l'altre dia em vas ajudar a trobar el meu....hehehe, sí! Per primer cop em va passar....O sigui que jo estic en deute amb tu, t'ajudaré a trobar-lo..... M'encanta aquest repte!!!! Serà repte 8cims i un esquí.....

jordi laparra ha dit...

Vinga! Jo també m'hi apunto a la sortida de recerca!!!! Hauriem de fitxar a en Carles!

Ricard Martínez ha dit...

Ja tenim proposta de sortida a l'Estiu !!

gràcies a tothom !!