30 de nov. 2008

Deshabilitem la FEDME

Objectiu

Aconseguir poder federar-nos a la FEEC, amb tots els drets internacionals (descomptes a refugis inclosos), tal i com es preveu en la directiva de reciprocitat de la UIAA, sense haver de fer la tarjeta "habilitada" de la FEDME.

Proposta

Federem-nos en qualsevol de les modalitats d'assegurança previstes a la FEEC, vegeu quadre de preus, sense demanar l'habilitació a la FEDME, que costa uns 10 euros més i no aporta cap servei més. I demaneu, al mateix temps, que s'inclogui el logotip de la UIAA al carnet.

Per això m'he adherit a la campanya deshabilitem la FEDME: http://www.muntanyacat.blogspot.com/

Pasdeguia

14 comentaris:

Ferran B. ha dit...

Hola Ricard,

Tal i com ja vaig comentar fa dies enrere pots comptar amb mi, per treure´m la llicència sense l´habilitació ilegal de la Fedme, i a més ja m´espavilaré per exigir que als refugis ens tractin amb tots el drets ...
salutacions,

Jaume J ha dit...

Jo també. I m'he fet "seguidor" de http://www.muntanyacat.blogspot.com/
Bones traces!

Berta ha dit...

i jo!!!!! uuuuuueeeeeeuuueeeeuuuueeee
:)

Anònim ha dit...

Fa dies que tenia clar també que no m'habilitaria per la FEDME, però tinc un petit dubte amb el que expliqueu al post...
Cal demanar que t'incloguin el logotip de la UIAA en l'assegurança de la FEEC? Jo entenc que no cal demanar-ho explicitament, no? (si no li possessin si que seria un problema....)

Jordi O ha dit...

i jo!

miscel·lAnna ha dit...

Jo també m'he afegit

Ramon. ha dit...

som-hi !!!!

edunz ha dit...

sorprèn que si és tan clar i definitiu com és que els nostres centres excursionistes no ens informen? què passa amb la feec que no demana als clubs federats que informin als seus socis? sempre m'he trobat el contrari, 'les vols habilitada o no?'...

merci per la info

Manel C. ha dit...

Hola!
Torno a comentar el mateix aqui que a:
http://www.muntanyacat.blogspot.com

Potser algú em sap dir si la FEEC es farà respectar i posara el logo de la UIAA a la tarxa si deshabititem la FEDME ???:

Comparteixo tots els punts de la proposta, però tinc una pregunta ...
Que en pensa la FEEC de tot això ....

Casos possibles:
1- No logo UIAA ... molts problemes a tots els refus no catalans ..... En aquest cas jo no me adheriria d' entrada, a no ser que algú em doni un punt de vista diferent ...

2- Si logo UIAA. Circular de la FEDME, no hi ha descomptes per a les tarxes de la FEEC si no porten FEDME tot i estar a la UIAA ... Guerra!!!!
Permetria potser muntar un ciri a "nivell internacional" i potser judicial ....?

En aquest cas, els que optem per aquesta via hauriem de dir a tothom i tenir clar que potser hem d' afluixar la pasta als refus espanyols tot i estar a la UIAA.

Que opina la Federació Vasca, Navarresa, Aragonesa ???, etc ...

No estic massa posat en el tema, si algú sap com va, si pot ser, agrairé que m' ho expliqui.

Jo m' adhereixo a la proposta, amb condicions, no ho faré a menys que hem posin el logo de la UIAA ..... Que no em facin els descomptes a Espanya, m' ho puc permetre, a més tenir el logo i que no em facin els descomptes estaria bé per a poder-la liar ..... però viatjar a la resta del món, i tenir una tarxa que potser no em val no em donarà el servei que necesito, es una altra tema. D' altra banda, potser en la questió FEDME, hi ha connivencia de la FEEC ..... que no fa valdre els seus drets per una questió X ... "més del mateix" .... "la foto del Estatut", "Els peatges", "Salamanca", "el finançament", etc ....Algú dirá potser que no hi ha que barrejar les coses i que estic pixant fora de test - "ja m' ho dic jo" - però insisteixo en que m' agradaria saber la postura de la FEEC i si s' ha parlat amb algun responsable.

Salut,
Manel

edunz ha dit...

Hola de nou,
a través del c/e del web he preguntat a la FEEC si el logo de la UIAA queda present a les targetes no habilitades, com és que ens hem d'habilitar si sóm membres de ple dret de la UIAA, i, que en pensen les altres federacions autonòmiques. Respostes:

* El logotip de la UIAA consta des de fa varis anys a la targeta habilitada i a la no habilitada,

* Altre cosa és el conveni de reciprocitat de refugis, que és un conveni privat signat entre vàries federacions europees i al que no permeten entrar a la FEEC, per aquesta raó no es poden obtenir descomptes als refugis de fora de Catalunya amb la targeta no habilitada.

Efectivament l’única diferència entre la llicència habilitada i la no habilitada està en el descompte als refugis, no havent cap diferència en quan a l’assegurança d’accidents.

* La resta de federacions no ens han comunicat el seu posicionament, però podem dir-te que la majoria d’elles no tenen una llicència pròpia sinó que només tenen la llicència espanyola sense poder tenir llicència no habilitada.

La resposta ha estat ràpida i ben cordial.

ciau!

Jaume J ha dit...

edunz, gràcies pel comentari i la gestió que has fet. La meva llicència del 2008 és habilitada. Apareixen les sigles "UIAA" (no és cap logo), i a sobre un logo on hi ha escrit "reciprocitat" en 4 idiomes.

Per acabar de veure el tema clar, fora bo saber perquè no permeten entrar a la FEEC en aquest conveni privat de "reciprocitat" (sobretot si es tracta d'un conveni privat)...

No volem o no podem? ... i costa 10€? Pel nombre de refugis que gestiona la FEEC i els que gestiona la FEDME potser encara ens haurien de pagar a nosaltres...

Gràcies i suposo que anirem sabent més coses. Per si de cas encara no tramitat la llicència (però ja m'han dit que al CAS val 60€)

Manel C. ha dit...

Graciès Edunz i a tots per la feina.
Com diu el Jaume, seria bó saber perquè no podem entrar al conveni ....

Jo en el meu cas, tot adherir-me a les propostes, no la tramitaré encara. Penso que en l' ambit federatiu potser hi ha "osties", joc brut, i en el meu cas, no m' arriscaré sense saber abans quina es la posició de la FEEC i els seus "dirigents ?" i a que juguen ....

Salut,
Manel

Tossa Pelada ha dit...

El tema de l'habilitació és important però hi ha coses sobre els preus i la gestió que la federació hauria d'aclarir.

Rai ha dit...

Jo he optat per no donar un duro a aquests canalles i l'he tret sense habilitar. Si em demanen de pagar més en alguna banda em rascaré la butxaca i a córrer. Donar calés a aquests xoriços per endavant no crec que sigui la millor manera de reivindicar. Els catalans sempre tenim aquest problema, a la que ens toquen la butxaca ja ens baixem els pantalons.