4 d’abr. 2005

Piada Pic de Pedrons 2715m - 2/04/2005

Enviat per Marina G.

Desnivell: +/- 840 m
Horari: 2:30 h de pujada, 30 min-1 h de baixada.
Neu: Neu dura a l'inici i de pujada i transforma da de baixada, neu pols a partir dels 2400 m.
Participants: Marta, Fer, Neus i Marina.
Sortim ben d'hora pel matí de barcelona i deixem el cotxe al Pont de Baladrar, situat just passada la frontera Franco-Andorrana en direccióa Pas de la Casa . Les previsions de temps no són bones però sembla que el temps es manté. Al mateix pàrking ens calcem els esquís i comencem a foquejar per neu dura. Es veu força neu en tota la zona i a uns 2400 m ens trobem amb neu pols, increïble!!!!!! nosaltres que dubtàvem si trobaríem neu!!!!!! Arribem al que podríem dir que és el coll on ens hem de treure els esquís i calçar els grampons per afrontar l'últim tram.....al cim la boira se'ns ve a sobre i baixem ràpid. El descens.......... per gaudir-ne amb una neu fantàstica i a més a més el temps ens respecta fins arribar de nou al cotxe. Allí comença a nevar però hem pogut gaudir d'una sortida matinal, fàcil i que et deixa un somriure d'aquells amb ganes de repetir......Acabem amb entrepans de tres pisos a Puigcerdà.