13 de febr. 2018

Volta al Cap del Verd 2.282m

12 Febrer 2017

Desprès de la pujada de temperatures i de la pluja de diumenge a cotes altes, torna el fred i el dilluns de carnestoltes es presenta ben assolellat al Berguedà.
Fem nit a Gósol, al Hostal de Cal Triuet https://www.lacuinetadecaltriuet.com/ on convertim la petita habitació en un assecador després de la mullena a Bretounels i ens refem amb un bon sopar i un esmorzar excepcional!.
Gran nevada a tot el territori amb pocs efectes del vent. La Serra del Cadí, el Pedraforca, la Gallina Pelada estan ben coberts. També la Serra del Verd i cap allà hi anem.
Sortim de l'hostal amb els esquis a l'esquena i ens els calcem a la sortida del poble.
Fem una circular pujant pel Coll de la Mola i el Clot de Prat Salvatge fins al punt més alt de la Serra, el Cap del Verd (2.238m). El descens el fem pel Coll dels Balitres i el Torrent Fosc, sortim del torrent seguint les traces per un camí que desemboca a la pista que porta a la Font de Torrentsenta on tornem a posar pells per arribar al poble. Seguim traces durant tot el recorregut tant de pujada com en el descens però no ens trobem a ningú en tot el dia. Solitud.

Cap del Verd (2282m) 17km 1000m+ PD S2 (a l'entrada del Torrent Fosc hi ha fort pendent) ** (per la llargada de la ruta)

Carmela i Jordi

De l’Arièja al Berguedà, un cds llarg molt ben aprofitat, són dies de Berguedà!!

Tot assecat, però l'olor de fum quedarà uns quants dies ;)

Mmmmmm.....solitud!!!!! Geniaaaaal

Ostres, no sempre es pot fer aquesta zona...quina sortida més guapa!

roser ha dit...

Què bé els dilluns com aquest!