5 de gen. 2017

Nadal a Cerler on cegeskids guanyen per majoria del 26/12 al 1/1/17

Una colla de més de 30 -entre nens i adults- ens ajuntem a la vall de Benasc a Villanova, alberg Velarta, per aprofitar la setmana de Nadal. Amb més nens que adults tenim cursets pels nens agrupats per nivells pels matins.
Alguns aprofitem aquesta petita finestra de temps per passejar a peu o amb pells pels voltans de les pistes de Cerler sector Ampriu.

Dimecres 28/12 Collado Basivé (2380m) +480m
Pujada des de l’Ampriu fins el Collado Basivé per fora pista. Neu dura i acartronada excepte on no ha passat encara ningú. Veiem cap al Est (Barranco de Basivé) com la banda esquerra (solana) està tota pelada.

Dijous 29/12 Pico Cerler (2409m) +500m
Aprofitem aquesta opció de cim proper que encara permet pujar pràcticament fins adalt sense descalçar esquis, que passa per La Olla i el collet que queda entre la colladeta del Gallinero i el Pic. Per la baixada anem a buscar les pistes i just a temps per recollir als nens!

Divendres 30/12 Cap el Estiba Freda (cota 2350m) +470m
Deixem el cotxe 1km abans de l’Ampriu per agafar la pista d’Ardonés que surt de cota 1880m direcció N, creua el bosc de la Sierra del Cubilar i continua cap al SE al Ubago de Ardonés, allà deixem la ruta que puja al Castanesa i creuem el pont sobre el Barranc de Ubago fins a la Cabana de Ardonés(2060m). Iniciem la pujada cap el E per suaus lloms, però a cota 2350m veiem que se’ns farà massa tard i deixem el cim per un altra ocassió. A la baixada encara trobem algún racó amb neu pols!
Altres faràn avui també amb esquís el Pico Cerler.

Dissabte 31/12 Pico Gallinero (2728m) +830m
Aprofitem aquest anticicló infinit per rematar l’any. A més l'estació romandrà tancada per falta de llum fins les 10:30 (només 2500 esquiadors esperant..!). Podem foquejar a prop de les pistes els primers 300m de desnivell sense el soroll i el maremagnum de gent.. Menys la pala cimera, la baixada a contrarrellotge, la fem per les pistes.

Bon any i bones traces!

Bona Carles! Aviat podrem fer pells amb algún/a dels petits!!!
Bon any també!

ei, Carles!!!! bona piulada!!!!! es va fer el que es va poder.....a pistes vam gaudir moooooooooooooooooolt......bon temps, fred, gens de vent..... i moltes ganes d'aprofitar les esquiades fins a darrera hora.....Tenim uns petits esquiadors que aviat els tindrem foquejant :))))