12 de maig 2024

Pic de Cataperdís 2.805m - matinada del 12/05/2024

Escapada nocturna, bivac al cim, i ganes d'aurores, amb premi de consolació de veure néixer el dia.

La nit de les aurores va ser la de divendres a dissabte, hagués estat especial fer-ho llavors! I l'intent de de veure'n la nit de dissabte a diumenge ha estat una bona excusa per fer una sortida nocturna.

M'hi poso a quarts d'una de la matinada, des de la cota 2.200 d'Ordino Arcalís, amb esquís als peus i un frontal que aniré encenent i apagant buscant llum a la foscor... Em sorprèn la quantitat de neu que hi ha i la seva continuitat.

A la cota 2.500, on es deixen les pistes, el pendent es redreça i ja regela. Amb ganivetes arribo al coll que hi ha a l'est del pic i ressegueixo el llom, descalçant en la grimpada final al cim. 

Fa una nit freda i després de jugar una estona amb les fotos em fico al sac per dormir unes horetes... o només ha estat una? L'albada em desperta i em regala una sortida de sol ben rogenca...


Satisfet, tiro avall esquiant un mantell ràpid, que s'ha endurit del tot i em fa entrar en calor. I a quarts de vuit torno a ser al cotxe i baixo a la Massana a retrobar-me amb la Marta i la petita... tot esmorzant li explico que encara hi ha neu a les muntanyes!

Bones traces!!! 

1 comentari:

Carles Lluch ha dit...

Olé! quines fotos més guapes. Fantàstic!!