26 de març 2017

Bony des pales, 2630 m

Bonica matinal amb un dels millors descensos de la vall de Boí. Sortim del pàrquing de la vall de Sant Martí situat just abans de la primera curva després del pla de la Ermita i ens enfilem pel GR 11 direcció cap a la vall de Moró. Deixem a l' esquerra el cartell que indica el camí que ens portaria cap al port de Rus i seguim cap a la vall de Moró sempre paralels al barranc. Trobem a mà dreta una escletxa en el bosc molt evident amb traces de baixada i ens hi enfilem direcció sud-oest cap al bony de la redona o bony des pales. Sempre mantenint-nos a la dreta del barranc de Moró, anem fent ziga-zagues per superar el fort pendent fins a deixar enrera el bosc i enfilar-nos per un embut fins a situar-nos en una coma abans de la pala final (2300 m). Fem un petit descans i encarem el tram final fent voltes maria fins a arribar a la carena que ens durà fins al cim, des d'on disfrutem d' unes vistes privilegiades del pirineu occidental. Emprenem el descens pel mateix itinerari de pujada.

Data: 19/03/2017
Duració: 4 h
Desnivell: ±970 m
Dificultat: BE S3 (S4 per la pala est)
Participants:  Héctor, Gabri i Marc

Bon bony! Aquest no el teníem encara...

Bona Marc, no pares!! M'apunto la sortida pel descens ;-)

Gabri ha dit...

Quina paciència vas tenir Marc amb un parell de males traces, merci!
El descens brutal ;-)

Quina bona elecció! Gràcies per la piulada!