3 de gen. 2015

Punt de partida: Estació esquí Eyne 1625m
Desnivell: 900m
Esquiadores: Marina, Lore, Marta i Laia

Ens decidim per no agafar cotxe i anar directes al Cambre d’Aze, ja que només disposem de 3 hores per obligacions familiars. Ens calcem els esquís a uns 50 metres de la casa on ens allotjem (Le Clé des Champs). Comencem foquejant per la pista que surt del final de l’estació d’esquí i de seguida ens enfilem cap a la dreta per enmig del bosc, a l’inici tenim neu dura i dins el bosc tenim neu pols més pesada a cotes baixes, menys mal de la nevada del cap de setmana!!. Arribem dalt del teleski, i aprofitem que una part de l’estació està tancada per fer les traces amunt cap a una pista vermella que ens porta fins a la cota 2400, la part final a través d’un bosc amb traces molt ben marcades i neu estupenda que ens permet gaudir molt de la pujada. Un cop arribats a la cota 2400, enfilem fins a l’avant pic del Cambre d’Aze amb neu transformada i molt dura que ens dificulta la pujada. Un cop d’alt decidim acabar la nostra ascenció, hem fet dos hores de pujada. A partir d’aquí queda la carena, on la neu continua sent dura amb algun tros glaçat.

Comencem la baixada amb precaució i ens adonem de seguida que està millor del que sembla,auauua!! Baixem fins a la cota 2400 i un cop allà fem una miqueta de bosc amb neu pesada, pero  gaudint d’allò més, ens desviem cap a la pista (vermella tancada) i anem baixant trobant neu encrostada a troços, una miqueta pols a les vorades i  dura pero guay al final!!
Acabem on time satisfetes i apunt per començar una temporada de luxe (això si la neu arriba!)

Grup familiar allotjat a Le Cles des Champs, 8 famílies, 16 adults i 18 nens, nenes i bebés. Allotjament molt recomanable a peu de pista del sector de Eyne. Cursos d’esquí per a la canalla amb medalla final. Hem pogut combinar familia, foquejades, petits esquiadors amb grans progressos (8 flocons, 2 primeres estrelles i 2 piu-pius) i adults que s’han iniciat per primera vegada al món del esquí (bravo pel Joan, el Fer, la Brugués i el Martí)

Quanta colla!!!!! Esteu estupendes!!!!!!!! Felicitats per les 3h de desconnexió.... M'apunto l'allotjament.....

tres hores ben aprofitades, la propera n'heu de negociar més ;)