12 de març 2014

Dos bavaresos als Pirineus catalans (Pic de la Serrera - 09.03.2014)

La setmana passada un amic meu, aficionat a l’esquí de muntanya, em va visitar a Catalunya amb l’objectiu de fer una sortida als Pirineus. A banda de la previsió d’allaus, les previsions meteorològiques eren formidables i, desprès d’haver consultat al Jaume on anar per convèncer al meu amic acostumat als Alps que els Pirineus també són un paradís per fer esquí de muntanya, vam decidir entre les moltes opcions de fer el Pic de la Serrera a Andorra.

Des de Talamanca vam pujar el diumenge a les sis del matí cap a El Serrat on vam deixar el cotxe al pàrquing de Sorteny. A les nou en punt vam començar l'ascens (sense GPS – per tant no us puc facilitar informació sobre desnivell, track, ...). Vam arribar al pic cap a les 13:30 hores, patint una mica de la calor que ens generava no només el desnivell sinó sobre tot el sol que brillava des d’un cel sense cap núvol però gaudint d’unes vistes espectaculars. Les condicions de la neu eren bones en la majoria del trajecte, tant per pujar com per baixar. A les 15:00 hores vam estar de tornada al cotxe i vam tornar tot el llarg camí cap a Talamanca on vam arribar a les 18:00 hores de la tarda. 12 hores ben aprofitades!

Gipfelstürmer

Les vistes espectaculars des del Pic de Serrera

Un lloc idílic per dinar

Va marxar molt content el meu amic, amb ganes de tornar aviat i explorar més racons dels Pirineus amb esquís.

Nadja y Markus

Quina bona pinta! Vau encertar el lloc i el dia, me n'alegro que us agradés! i ja explicaràs que és això de de Gipfelstümer... Abraçades,

Enhorabona!!!! Deuries quedar de conya.....amb aquest temps!!! Pena que ja no tinguem gaire pow pow pow....hehehe
Repetim aviat!!!

El teu amic deuria al·lucinar que fent tanta calor en aquest petit pais hi hagi tanta i tanta neu...aquest any, es clar!

Jordi G ha dit...

Veig que t'has estrenat com a ambaixadora de Baviera als Pirineus, molt bé! Que tal per les Bulloses el diumenge anterior?