22 de febr. 2007

(CANVI CLIMATIC) ELS ALLAUS TAMBÉ S' ADAPTEN ........

Enviat per Manel C.
Hola !Sembla que aquest any, el panorama nival està una mica "txungu". La poca neu que hi ha es derreteix a "marxes gegantines". Molta gent decideix no sortiri anar a patinar a la Vila Olimpica, d' altres potser si estalvien poden fer una escapadeta als Alps, o els més afortunats anar a Groenlandia, Antartic,on calgui.....
Cal adaptarse ......estic valorant la possibilitat devendre'm el material d' esquí de muntanya o canviar-lo per un joc de petanca, uns patins en línia o un cistell técnic de boletaire amb gps incorporat.
El tema està magre, i si no canvio el xip aviat, em deprimiré, necessitaré ajut psicologic, o m' ho gastaré en drogues, tripis, pastilles al.lucinogenes,
.....Bé, no se com ho veieu vosaltres......el que es jo, potser sortiré aquest proper cap de setmana i veure que tal està de neu.
Per animar-vos si es que us cal, us envio aquest arxiu que va sobre un allau impressionant, l' he vist i he pensat amb tots els esquiadors de muntanya, i m' ha suggerit que potser podriem adaptar els nostres habits d' esqui.......de moltes formes. Jo estic per venir a la feina amb l' arva, en plan"tamagochi", de quan en quan el poso en modo rastreig a veure si trobo algú tant perdut com jo.
També podria venir amb les pells, però no se m' acut dona'ls-hi una nova utilitat.....
Continuaré cavilant a veure que puc fer .......
Fins aviat,
Bones Traces,
Salut,
Manel